sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Kevättä sunnuntaihin


Tänään suunnattiin koko perheen voimin sunnuntai ajelulle paikalliseen Plantagen- myymälään. Paikka tarjosi vehreydellään ja laajalla valikoimallaan erinomaista lääkettä meikäläisen kovaan kevään kaipuuseen ja mukaan lähti parit kukkivat ruukkukasvit sekä pienet pelargonin pistokkaat. 
Kevättä kerrakseen! 
Peukutan! :)

Meillä on edelleen koko perhe kovassa flunssassa, joten muutoin tämä päivä on vietetty rauhallisissa merkeissä. Pojalla yskää ja nuhaa, miehellä korvatulehdus ja mulla tosiaan tuli uusi tauti jo ennen vanhan taltuttamista. Tämä on ensimmäinen (ja toivon mukaan viimeinen) vuosi, jolloin olen itse joutunut jonkinmoiseen flunssakierteeseen. No, positiivisin mielin suuntaan kuitenkin katseen uuteen viikkoon. :)

Hyvää sunnuntain jatkoa ja tsemppiä kaikille muillekin flunssan kourissa rypeville kohtalotovereille! ;)

5 kommenttia:

  1. Ihanat kuvat ♥ Pikaista paranemista teille sinne.

    VastaaPoista
  2. Paranemisia! Flunssakierteet on inhottavia, kun vievät kaiken energian. Sitten kun tervehtyy, osaa tosin iloita siitäkin, että voi aloittaa päivänsä ilman kaikenmaailman kremppoja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri näin Katja! Mä olen tänään ollut todella onnellinen jo siitä, ettei päässä huimaa ja olen jaksanut olla töissä :)

      Poista
  3. Oi, pelargoneja! Sääli,ettei täällä päin ole plantagenia, olisin heti lääkinnyt kevään kaipuutani samoilla konsteilla kun sinäkin. Toivon mukaan kellarissa talvehtivat pelargonit lähtevät tänäkin vuonna uudelleen kasvuun.

    VastaaPoista