sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Hyvää Äitienpäivää!

Tervehdys, ja oikein hyvää äitienpäivää kaikille äideille ja isoäideille! Äitinä oleminen on kyllä maailman hienoin asia. Tänä vuonna sain viettää elämäni toista äitienpäivää ja olen kiitollinen joka ikisestä päivästä jonka saan rakkaan poikani kanssa viettää. Elämään mahtuu niin myötä- kuin vastoinkäymisiäkin, ja oma elämänkokemukseni on muovannut minusta nöyrän ja jalat visusti maassa olevan ihmisen. Läheiset ihmiset kuvaavat minua yleensä yhdellä yksinkertaisella sanalla: hyväsydäminen. Tahdon kaikille pelkkää hyvää enkä ymmärrä kateellisia ja ilkeitä ihmisiä. Negatiivisissa ajatuksissa ei ole mitään järkeä. Maailmassa on ihan tarpeeksi kärsimystä ja pahaa muutenkin. Minä olen päättänyt keskittyä positiiviseen. :)

Minulla on ollut oikein mukava Äitienpäivä. Aamulla sain nukkua pitkään ja mies teki minulle hienon aamupalan ja tarjosi aamukahvit uudesta "Maailman paras äiti"-mukista. Myöhemmin sain ihanan vaaleanpunaisen äitienpäiväruusun ja iltapäivällä grillattiin pienestä paikallisesta lihapuodista ostettua hyvää lihaa ja makkaraa. Ja aurinko paistoi. Aivan täydellinen päivä siis!





Toivotan sinulle oikein hyvää sunnuntain jatkoa ja reippautta uuteen viikkoon!

- Melissa-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti