perjantai 24. toukokuuta 2013

Elämän onnea ja Mårbacka

Ihan ensimmäiseksi haluan toivottaa sinulle oikein hyvää viikonlopun alkua! Aivan sanoinkuvaamattoman upea fiilis kun blogi on näin uusi ja kävijöitä silti lähemmäs kaksi tuhatta. Kiitokset kaikille ihanista kommenteistanne, ette uskokaan kuinka paljon ne lämmittävät sydäntäni ja inspiroivat jatkamaan tätä uutta blogi-harrastusta.  ❤ 

Ihanaa kun on perjantai ja koko viikonloppu edessä. Tänään rauhoituin kiireisen työpäivän jälkeen viettämällä aikaa pihallamme koko perheen voimin. Poika leikki naapurin vesselin kanssa ja koirat paimensivat heitä siinä sivussa. Kuinka kiitollinen olenkaan että minulla on näin ihana perhe ja maailman ihanin pikkumies. Olen onnellinen. ❤ 

Verantaamme kaunistavat tänäkin vuonna pelargonit, ja "Mårbacka" on päässyt ansaitulle paraatipaikalle. "Mårbacka"-pelargonit ovat suosikkejani jo ihan koonsa ansiosta. Ovat ihanan isoja ja kasvavat nopeasti. Kukat ovat hempeän vaaleanpunaisia ja kesäisiä. ❤





Kylläpä tuli ruusuista tekstiä, mutta minkä sille voi. Minä olen onnellinen siitä mitä minulla on. En ole rikas, mutta elämäni on rikasta. Vaikka blogini käsitteleekin suurelta osin konkreettisia asioita, niin onni ei tule materiasta. Onni tulee sisältä. Ainakin omalla kohdallani. ❤

Miten sinä koet onnen?

Tällä hetkellä onni on sängyssään suloisesti nukkuva muksu ja äidin oma aika elokuvan parissa. Arjen onnea parhaimmillaan.


- Melissa - 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti