tiistai 28. huhtikuuta 2015

Mun uusi lelu


Ai että kuinka kauniita puhelimet nykyään ovatkaan!

Edellinen puhelin ehti olla minulla vain vuoden päivät, ja olin siihen oikein tyytyväinen - eiliseen asti. Sitten satuin näkemään työkaverin uuden puhelimen ja rakastuin tulisesti.

Ooh la laa! 

 Tämä ohut, aluminista valmistettu kaunotar istuu käteeni kuin hanska ja tuntuu
uskomattoman miellyttävältä ihoa vasten. Soneran asiakkaana sain puhelimen lisäksi todella hyvään
hintaan, joten en voi olla kuin tyytyväinen uuteen hankintaani. Mitä väreihin tulee, niin oli erittäin vaikea
valita sinimustan, kultaisen, aluminin ja valkoisen värin välillä. Mutta aivan niinkuin sisustuksessakin, vei valkoinen kuitenkin lopulta voiton. :)

Ja siinä se nyt on. Mun uusi lelu!

Love it!


6 kommenttia:

  1. Minä ostin viime viikolla samanlaisen lelun. Pitkään pohdin kultaisen ja valkoisen väliltä, mutta kyllä se vaan valkoinen vei jälleen kerran voiton :)

    VastaaPoista
  2. Onnea puhelimesta <3 täällä kanssa yksi samsung uskollinen :) s4 tällä hetkellä, tosi tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, samsung on kyllä tosi hyvä. Mulla taitaa olla nyt toinen samsung putkeen, ennen sitä on ollut nokiaa, samsungia ja muitakin. :)

      Poista
  3. Onnee Sinulle 😃☺ minullakin on sama lelu ☺ mutta kultaisena,en edes harkinnut muita värejä ☺ hyvin on toiminut! Minulla ollut Samsung jo monta vuotta,aiemmin vannoin Nokian nimeen ... nyt en välttämättä enää Nokiaa edes ottaisi!

    VastaaPoista