tiistai 10. marraskuuta 2015

Farewell social media!


Olen viime aikoina huomannut omalla kohdallani sellaisen jutun, että somessa tulee vietettyä paljon vähemmän aikaa kuin ennen. Facebookin feedi on tätä nykyä täysi mainoksia ja itselle tuntemattomien tyyppien postauksia. Myös instagramissa ja pinterestissä tulee vietettyä aikaa tosi harvoin. Itse asiassa sosiaalinen media on itselleni alkanut tuntua enemmän ahdistavalta kuin hauskalta. Olen siis tehnyt päätöksen, ja aion tästä lähtien kulkea valtavirtaa vastaan. En kuitenkaan aio sulkea blogin Facebook- ,Instagram- , Pinterest- , Styleroom- ym. tilejä (ainakaan vielä). Ne tulevat vain päivittymään harvemmin.

Tärkeintä mulle on nimittäin tämä blogi. Mun henkireikä ja luovuuden päiväkirja. Muu on totta puhuen tuntunut lähinnä suorittamiselta.

Tämä tyttö sanoo nyt farewell sosiaaliselle medialle!

Haluan uskoa, että blogiini löytävät lukijat myös jatkossa.
Vaikka kiertoteittä tänne joutuvatkin tulemaan. ;)


4 kommenttia:

  1. hyvä päätös:). itse lopetin facetilini vuosi sitten enkä ole kyllä katunut sitä päätöstä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä Facebookissa aion jatkaa, mutta siellä kiinnostaa ainoastaan osto- ja myyntiryhmät. Itse feediä en enää jaksa lukea. :)

      Poista
  2. Mua pidetään ihmeellisenä hyypiönä, koska olen alle 30 v enkä kuulu Facebookiin! Pitäkööt vain; se ei kuitenkaan saa mieltäni muuttumaan siitä, että Facebook on feikki ja yksi mainoskanava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jokainen saa mielestäni tehdä juuri siltä miltä tuntuu, eikä kenenkään tulisi arvostella ketään siitä, ettei sosiaalinen media kiinnosta! :D Vähän sama kuin parjaisi heitä, jotka tykkäävät edelleen lukea lehtiä, eivätkä jaksa netin versioista kiinnostua.

      Poista