torstai 9. tammikuuta 2014

Penelope Blue

Greengaten kauniit kuosit puhuttelevat minua edelleen, vaikka sisustusmakuni onkin muuttunut melkoisesti niistä ruusuntäyteisistä ajoista, jolloin suosin pelkästään herkkää romantiikkaa kodissani. Tätä nykyä minulla ei paljoa Greengaten tuotteita enää ole, mutta kerään pienimuotoisesti heidän sinisävyisiä lattekuppeja. Etsinnässä onkin jo jonkin aikaa ollut tämä muutaman vuoden takainen "Penelope Blue"- kupponen. Sitkeän etsinnän jälkeen sain Facebookin puolella vihdoin vinkin, jonka kautta minulle kotiutui kaksi nimenomaista lattea. Eivätkö olekin kauniit?! 





Käväisin tänään lounastauolla paikallisessa Tigerin liikkeessä, johon on aivan pakko eksyä aika ajoin kurkkimaan heidän alati vaihtuvaa valikoimaansa. Tigerista teen melkein aina jonkun löydön, ja tällä kertaa mukaan lähti aivan ihana valkoinen maljakko. Maksoi huimat 3 euroa ja on täydellinen kevään tulppaaneille. Tulette siis takuulla näkemään tuon vaasin täällä blogissakin. Hitsi että tuollaisista löydöistä tuleekin hyvä mieli! :)

Tällaisia fiilistelyjä tänään. Ihkua torstaita teille kaikille! Pus pus!

7 kommenttia:

  1. Voi miten herkät kupit! Nämä sopis täydellisesti terassikahveille! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa ajattelin minä! Ihana nauttia näistä kesällä kahvia verannalla :)

      Poista
  2. Nuo ovat kyllä kauniit kupit :-) Ja vaikka kova GG fani olenkin niin olipas minulle uudet :-) Tosi kiva nähdä uusia kuoseja heidän kupeissaan, ts. minulle uusia ;-)

    Juurikin niin, tuollaisista löydöistä tulee kyllä hyvä mieli, olen ihan samaa mieltä! :-)

    Mukavaa iltaa! <3

    VastaaPoista
  3. Ihanat kupit! Olen auttamaton gg fani;D
    Mukavaa perjantaita <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Gg:t ovat kyllä niin kauniita! Ihailen heidän hempeämpiäkin kuosejaan, vaikken niitä omaan kotiini enää hankkisi. :)

      Poista
  4. Ihanan sinisen sävyiset kupit! GG-fani täälläkin :)

    VastaaPoista