keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Autumn feelings

Pictures: H&M Home

H&M:n syyskuvasto tipahti eilen postilaatikkoon, ja sitä selaillessani pulpahti pintaan erittäin vahva syysfiilis. Kyseinen tunne on kyllä muutenkin tullut melko tutuksi parin viime viikon aikana, sillä viileät ilmat ja kosteat aamut kielivät siitä, että syksy on melko olemattomasta kesästä huomimatta pian täällä. Ja mä tykkään syksystä ihan hirveästi. Syksy on sisustamisen, pesänrakentamisen, ja tunnelmoinnin kulta-aikaa ja ulkoilu kirpsakan kosteassa säässä ihanan mieltä virkistävää. 

H&M Home:n syysmallisto kiteyttääkin mielestäni juuri nämä asiat, jotka ovat mielestäni parasta syksyssä. Malliston luonnonläheisyys, marmori, kulta ja kupari sekä sinisen ja vihreän eri sävyt ja sekoitukset puhuttelevat takuuvarmasti. Ainakin minua. :)

Mukavaa keskiviikkoa!

6 kommenttia:

  1. Ihania sävyjä, kuvaston sivuutin jotten lähtisi kahlaamaan sitä läpi ja ryhtyisi tilaushommiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ainakaan vielä ole mitään tilannut, vaikka siellä kaikkea kivaa olikin ;)

      Poista
  2. Sama kuvasto tuli tännekin. Löysin sieltä vaikka mitä kivaa! :)

    VastaaPoista
  3. on kyllä tosi kivoja fiiliksiä noissa kuvissa ( olen syksyihminen;)). etenkin noi rouheet betonipinnat on mun ikilemppareita!

    VastaaPoista