torstai 12. marraskuuta 2015

Pagodipuu


Muistatte kenties viimeviikoisen postauksen, jossa kerroin ostaneeni sesongin ensimmäisen hyasintin sekä pikkupuun, jollaista olin etsinyt jo pidemmän aikaa. Saanen siis esitellä, Herra Pagodipuu.

Ulkomuoto hieman saman tyylinen kuin Corokia, mutta itse ihastuin kasvin täydellisen suloisiin, pieniin lehtiin. Pagodipuuhun tutustuin ensimmäistä viime vuonna erään ystävän luona, ja siitä lähtien olen kovasti yrittänyt itsellenikin sellaisen löytää. :)

Aika veikeä, vai mitä?! :)

Oikein mahtavaa torstai- iltaa blogistania!

Palaillaan taas!

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos Saikku! Mä olen kyllä aivan myyty. Herra Pagodipuu on lumonnut meikäläisen ;)

      Poista
  2. Onpas kivannäköinen puu :) minäkin yritin eilen kaupassa käydessä katsella jotain vihreää kotiin, mutta ei ollut kivoja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! Tämä taitaa olla sellainen tuleva trendipuu. Ainakin mulla on sellainen tunne! ;) Mutta melko kiven alla nämä on.

      Poista
  3. Kaunis ja herkän näköinen puu. Kiva, että viherkasvit ovat jälleen tulleet koteja valloittamaan. Tekee mieli kokeilla myös jotain uutta perinteisten kasvien tilalla :)

    VastaaPoista
  4. Mulle ihan uusi tuttavuus tämä herra. Mistä voi ostaa? :D Tiedätkö, säilyvätkö parvekkeella talvellakin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jos Porvoon suunnalla ajelet niin torin kulmalla olevasta kukkakaupasta ainakin :D

      Poista
  5. Kauniita kuvia ja taitavasti kuvattu!

    VastaaPoista