sunnuntai 26. toukokuuta 2013

Sunnuntaifiiliksiä ja hiusmietteitä

Ah, ihana sunnuntai. Tänään on nautittu perheen seurasta ja herkuteltu eilen leipomallani banaanikakulla. Meillä oli myös talon esittely, jonka ajaksi ajoimme tervehtimään pikkumiehen serkkuja. Nyt on vatsat täynnä hyvää grilliruokaa ja televisiosta tulee American Idolin finaalin tulokset. Henkilökohtaisesti en seuraa kovin monia ohjelmia televisiosta, enkä ole American Idoliakaan seurannut mitenkään säännöllisesti, mutta tuo finaalikaksikossa oleva Candice Glover laulaa sen verran upeasti, että on pakko katsoa miten hänen käy. Illalla tosin tulee yksi harvoista sarjoista joita on vaan pakko katsoa, nimittäin "Olipa Kerran", jossa sekoitetaan taitavasti todellisuutta ja satua. Lisäksi päähenkilön esittäjä Ginnifer Goodwin kantaa kampausta, jota himoitsen. En tosin tiedä uskallanko leikata niin lyhyitä hiuksia. ;) Alla pari kuvaa Ginniferin hiuksista. Mitä mieltä olette kyseisestä leikkauksesta? :)


Minulla on tällä hetkellä melko vaaleat hiukset, mutta vaikka olen kokeillut monia eri hiusvärejä, olen aina palannut ruskeaan. Minulla on erittäin tummanruskeat silmät ja kuvan naisen lailla erittäin vaalea iho. Alla tuore kuva minusta. Olen kyllästynyt hiustyyliini ja väriin myös. Ideoita saa siis esittää! :)



No, siirrytään nyt siihen Banaanikakkuun, jota olen kehunut ja jonka reseptin lupasin jakaa kanssanne.





  Mehukas Banaanikakku

3 dl sokeria
150 g margariinia
2 munaa
3,5 dl jauhoja
1 tl leivinjauhetta
0,5 tl neilikkaa
2 tl kanelia
2 tl vaniliinisokeria
5 banaania

1. Notkista voi ja vatkaa sokerin kanssa vaahdoksi, lisää munat.
2. Sekoita kuivat aineet keskenään ja lisää vaahtoon.
3. Muussaa banaanit ja lisää ne seokseen.
4. Paista 200 asteessa n. 50 min, kakku saa jäädä vähän kosteaksi keskeltä.

 Ihanaa sunnuntai-illan jatkoa teille kaikille!

- Melissa -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti