keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Kohti Uutta Vuotta


Täällä kuljetaan kohti uutta vuotta oikein kotoisissa tunnelmissa. Kuten kuvista näkyy, olen pukeutunut joulupukilta saamaani "Torstai":n oloasuun ja lukemisena myöskin pukin tuoma valokuvauskirja. Tuota kirjaa on muuten kehunut parikin valokuvauskurssin vetäjä. Kyseessä on siis Scott Kelby:n teos "Suuri Digikuvauskirja". Oikein kunnon opus!

Meillä vietetään uudenvuodenaattoa ihan kotoillen ja hyvästä ruuasta nauttien. Millaisissa merkeissä teillä vaihtuu vuosi? :)

Minä päätän tämän vuoden erittäin kiitollisena. Olen kiitollinen elämästä, rakkaimmistani ja monen monesta pienestä ja arkisesta asiasta. Kiitollisuus on ollut esillä blogissani aiemminkin, ja olen vahvasti sitä mieltä, ettei ihminen voi koskaan olla liian kiitollinen tai nöyrä. Siksi haluan esittää nöyrimmät kiitokseni teille kaikille rakkaille lukijoilleni. Kiitos tästä kuluneesta vuodesta ja kiitos että luette blogiani! Olette mahtavia!

Haluan myös kiittää kaikkia niitä, joiden kanssa olen saanut vuoden aikana mahdollisuuden tehdä yhteistyötä. Kiitokset teille!

Oikein Hyvää ja Menestyksekästä Uutta Vuotta ihan jokaiselle!

May it be a good one!

7 kommenttia: