torstai 11. joulukuuta 2014

Rauhallista


Toipilas täällä moi! Mitä teille kuuluu? 

Itse vietän jo toista päivää erittäin rauhallisissa merkeissä. Pelkkää lepoa ja lisää lepoa. Olen nukkunut niin paljon että päätä särkee ( niin käy minun tapauksessani jos vedän liikaa unta nuppiin). :D 

Jos flunssan sairastamisesta pitää jotain positiivista löytää, niin se on ehdottomasti se pakollinen pysähtyminen. Mä olen yleensä se tyyppi, jolla on jatkuvasti monta rautaa tulessa, enkä malttaisi töiden jälkeen istahtaa hetkeksikään. Osaan kuitenkin rauhoittua tarpeen vaatiessa, ja flunssan pakottaessa sängyn pohjalle unohtuu viimeisetkin kiireet.

Nyt keittämään teetä ja sitten takaisin peiton alle.

Rauhallista torstaita!


2 kommenttia:

  1. Ompa teillä kerrassaan kaunis ja tunnelmallinen joulukoti <3 Toivottavasti olet jo paranemaan päin. Oot muuten löytänyt upean adventtilynttelikön, samankaltaista olen tähän asti tuloksetta etsinyt. Saako udella, mistä olet sen löytänyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Maija! <3 Voin jo paremmin, onneksi! :)

      Toki saa udella tuosta kyntteliköstä. Se on Tine K:n "Tray Advent", samanlainen löytyy täältä:

      http://www.designwest.fi/product/853/adventtikynttelikko-trayadvent-tine-k-home

      :)

      Poista